DEll Optiplex

محصولات دل سری اپتیپلکس DELL Optiplex Series پیام بگذارید

محصولات دل سری اپتیپلکس DELL Optiplex Series

محصولات دل سری DEll Optiplex

تاریخچه محصولات دل سری اپتیپلکس DELL Optiplex Series

شرکت دل اولین بار خط تولید سری DELL OptiPlex کامپیوتر های تجاری خود را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرد. اپتیپلکس OptiPlex یک خط تولید رایانه های دسکتاپ مخصوص کسب و کار از شرکت دل است، با بازار هدف شرکت های بزرگ، بخش دولتی و بازار آموزش و پرورش.
این کیس ها معمولا شامل پردازنده های اینتل از نوع Pentium و در حال حاضر با پردازنده های intel Core i3/i5/i7 می باشند.
اگر چه شرکت دل در برخی از مدل های Dell Optiplex از پردازنده های AMD نیز به استفاده می کند. البته گزینه های تجاری کامپیوتر، مانند Gigabit Ethernet و نرم افزارهای حفاظت از داده، اغلب با سری Optiplex بصورت استاندارد می آیند.

 

نامگذاری سری DEll Optiplex

واژه OptiPlex واژه ای مرکب است که بخش اول آن از “opti” به معنی (بهینه) و بخش دوم “pllex” به معنی (قطعات یا دستگاه ها) استفاده شده است.

تصویری نو از کامپیوترهای دسکتاپ

دل اپتیپلکس با سابقه ۲۵ سال ارائه خدمات نوآورانه در زمینه کامپیوترهای دسکتاپ، همواره تلاش کرده است تا با به روز نگه داشتن خود، پاسخگوی نیاز کاربران باشد. حال، در رویکردی جدید این شرکت سعی دارد تا با ارائه مدلهای متنوع، جمع و جور و تجهیز آنها به پردازنده های جدید نسل هشتم Intel Coffee Lake، تصویری نو از دسکتاپ های اپتیپلکس را پیش روی کاربران قرار دهد.

همه محصولات شرکت دلکیس های حرفه ای شرکت دللپ تاپ های حرفها ای شرکت دل

دل سری DEll Optiplex

همچنان ماندگار در قله نوآوری پس از گذشت ۲۵ سال : دل اپتیپلکس این افتخار را دارد تا در صنایع مختلف همچون پزشکی، خرده فروشی، آموزشی، دولتی، امور مالی و … با ارائه دسکتاپ های نوآورانه، همراه و پشتیبان متصدیان این عرصه ها باشد.
در ادامه به شما نشان می دهیم که چگونه اپتیپلکس می تواند به کسب و کارهای مختلف برای شکل دهی آینده ای بهتر کمک کند.

سری میکرو DELL Optiplex Micro : طراحی شاسی اپتیپلکس های میکرو بسیار کوچک بوده و از امکان نصب روی دیوار و میز کار برخوردار است؛ این سری از دسکتاپ ها از امنیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و وفق پذیری بالایی با محیط کار شما دارند. این دستگاه ها به لطف برخورداری از پردازنده های جدید نسل هشتم Intel، از قدرت پردازش بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردارند.

جمع و جور و کوچک : طراحی اپتیپلکس میکرو، کوچک و جمع و جور بود و تناسب خوبی با محیط های کاری مختلف دارد. در سری دل اپتیپلکس، ضمن صرفه جویی در فضا، قدرت پردازشی بالا و انعطاف پذیری، از تمامی امکانات یک سیستم دسکتاپ نیز بهره مند هستید.

 

همه مزایا در یک جا : دسکتاپ های سری جدید دل اپتیپلکس ضمن برخورداری از قدرت پردازشی بسیار بالا، طراحی ظریفی نیز دارند. این دستگاه به یک نمایشگر UHD با رزولوشن ۴K مجهزه بوده و می توانید تصاویر پروژه های خود را واضح تر و با جزئیات بیشتر ببینید. علاوه براین، طراحی کیس به گونه ایست که بدون نیاز به ابزار خاصی، امکان راه اندازی و ارتقای سریع و آسان اجزا داخلی وجود دارد تا بدینوسیله ضمن صرفه جویی در وقت، کاربر بتواند زمان بیشتری را صرف مشتری و امور IT کند.

طراحی سری جدید دسکتاپ های دل اپتیپلکس میکرو به گونه ایست که به راحتی می توانید کیس و نمایشگر را روی یک پایه نصب کنید تا بدینوسیله ضمن صرفه جویی در فضا، نمایشگرها را نیز بتوانید به صورت جداگانه مدیریت کنید. بسته به پیکربندی مورد نظر خود می توانید از نمایشگرهای ۱۴ تا ۲۷ اینچ استفاده کنید. همچنین در این پیکربندی، یک دسته تلسکوپی برای حرکت آسان و چرخش و تنظیم ارتفاع وجود دارد.

مشارکت آسان : با نرم افزار Intel Unite به راحتی می توانید اتاق کنفرانس خود را به یک بستر امن و هوشمند برای قرار ملاقات های خود تبدیل کنید. با تعبیه این  نرم افزار فوق العاده در دسکتاپ های اپتیپلکس سری ۷۰۰۰ میکرو حتی می توان امکان ارتباط بی سیم را فراهم کرد تا به راحتی بتوانید با همکاران خود در هر جایی که باشند چه سر میز چه  در هر نقطه از جهان، ارتباط برقرار کنید.

افزایش کارایی: با اتصال این دسکتاپ به بهترین برندهای تولید کننده نمایشگر در جهان، بهره وری خود را در محیط کار دو چندان کنید.

امن ترین دسکتاپ جهان  : دسکتاپ های دل اپتیپلکس از جدیدترین سیستم های رمزنگاری، تشخص هویت و سیستم های مقابله با بدافزار ها برخوردارند. فناوری Dell Data Security از داده ها نزد کاربر نهایی محافظت می کنند و امکان انطباق پذیری و مدیریت امنیت در نقطه پایانی را فراهم می کنند.

دوام بالا در شرایط سخت : گرما، سرما، رطوبت  و گرد و غبار هیچ خللی در اپتیپلکس XE نمی توانند ایجاد کنند. این دسکتاپ ها بسیار با دوام بوده و برای استفاده در محیط های صنعتی ساخته شده اند.

با قابلیت های چند منظور و مشارکتی دسکتاپ های اپتیپلکس می توانید به همه کارهای خود برسید و پاسخگوی نیاز مشتریان خود نیز باشید.

افزایش بهره وری و استفاده بیشتر از فضای روی میز : اپتیپلکس میکرو ضمن اینکه ظاهر جمع و جوری دارد، از قدرت پردازشی بسیار بالایی نیز برخوردار است.  این دسکتاپ، امن ترین دسکتاپ برای کسب و کار است و از اطلاعات بحرانی شما محافظت می کند.

همه چیز درتیرراس شماست : اپتیپلکس میکرو از عملکرد بالا و قابلیت پردازش سریع اطلاعات برخوردار است و به ارحتی می تواند نمودارها، جداول، آنالیزها را باکمک آن انجام دهید.

نوردیدن مرزهای جدید تجارت : اپتیپلکس از امنیت و قابلیت اطمینان بسیار مثال زدنی برخوردار است، و به راحتی می توانید بیشترین استفاده را از بازاری که در آن فعال هستید ببرید.

همیار شما در کلاس درس : اپتیپلکس از امنیت و قابلیت مدیریت بسیار خوبی برخوردار است و با خیالی آسوده می توانید فعالیت های کلاس درس خود را روی آن اجرا کنید.

مسائل مربوط به خازن ها

مدل های DELL OptiPlex قدیمی تر (بیشتر تولید در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴)، به ویژه GX270، از خرابی های مکرر به علت خازن های معیوب، عرضه شده توسط شرکت Nichicon، رنج می برد.
این خازن ها برآمدگی دارند و پس از تنها چند سال استفاده نشت می کنند، که باعث نابودی محصول می شود.
در اسنادی که به بیرون درز کرده، ادعا میشود که دل می دانسته که کامپیوتر ها احتمالا شکست می خورند، ولی با این حال به فروش و ارسال آنها ادامه داد است.

مشاهده محصولات دل شامل سری اپتیپلکس OptiPlex، پرسیشن و …

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

close