Dell Precision

دل پرسیشن (سری دقیق) Dell Precision Workstations پیام بگذارید

دل پرسیشن (سری دقیق) Dell Precision Workstations

خانواده دل پرسیشن Dell Precision

Precision Workstations: 20 Years of More, Now for Less

تعداد کمی از محصولات می توانند بهبود عملکرد ۳۲،۰۰۰ برابر را در طول زندگی خود تجربه کنند، در حالی که هزینه را ۱۸،۰۰۰ بار کاهش داده باشند. اما ایستگاه های کاری Dell Precision این را تجربه کرده است.
این ۲۰ بیستمین سالگرد این پلت فرم حرفه ای محاسباتی شماره یک جهان است، که با تحقیق بر دامنه مواردی با کاربردهای مختلف از جستجوی نفت گرفته تا ایجاد جلوه های ویژه بصری برای برخی از محبوب ترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی جهان.
اگر یک گزینه باشد که خانواده ایستگاه کاری Precisions را متمایز از همتایان خود یعنی (دسکتاپ های شخصی) PC کند، این است که “بیشتر” – هسته CPU بیشتر، حافظه RAM بیشتر، فظای ذخیره سازی بیشتر، و بیشتر از همه مقدار و اعداد موجود را دارد. همچنین ایستگاه های کاری Dell Precisions امروز ۲۸۰۰ برار عملکرد گرافیکی و ۲۴۰ برابر پهنای باند حافظه بیشتر، در مقایسه با پیشینیان خود ارائه می دهد. و این همه به شدت برای تقاضای محاسبات سنگین مهندسی، معماری، نفت و گاز، فیلم و رسانه و صنایع سرگرمی در جهان بهینه و آماده برای کار شده است.

بهینه سازی با نرم افزار بهینه ساز دل پرسیشن Dell Precision

به عنوان مثال، ایستگاه های کاری سری پرسیشن به گونه ای مهندسی و طراحی شده که با تکنیک های خنک سازی و موادی که بطور مؤثر حرارت را انتقال می دهند،به مدیریت گرمای پردازنده های قدرتمند بپردازند، و نرم افزار Dell Precision Optimizer که بهترین عملکرد را برای هر برنامه ای در پروژه های خود، دریافت کنید. این اولین نرم افزار بهینه ساز عملکرد مبتنی بر AI (یا Artificial intelligence-هوش مصنوعی) برای ایستگاه های کاری جهان است.

۲۰ سال برتری

برای ۲۰ سال، سری دقیق Precisions شرکت دل توانسته است با ارائه نوآوری های تکنولوژی، ایستگاه های کاری Workstations را با بالاترین کارایی تولید کند که مناسب طراحان و خالقان دنیای دیجیتال باشد.
در نتیجه، DELL Precisions به عنوان اولین نام تجاری ایستگاه کاری در جهان به رسمیت شناخته شده است. از فیلمسازان و انیماتورهای برنده جایزه های متفاوت گرفته تا مهندسین حوزه های متفاوت و معماران حرفه ای، بسته به نیاز و گستردگی نمونه کارهای خود، می توانند ایستگاه کاری خود را بطور اختصاصی سفارشی دهند.
ایستگاه های کاری دل پرسیشن برنده ۵ اثر از ۷ اثر آخر در جایزه جلوه های بصری Visual Effects آکادمی اسکار هستند!
دل پرسیشن Dell Precision

تاریخچه محصولات دل پرسیشن  DELL Precisions

هنگامی که خط تولید ایستگاه کاری دل پرسیشن DELL Precisions در سال ۱۹۹۷ آغاز شد، اولین نمونه از سیستم های حرفه ای در نوع خود نبود. نام هایی ثبت شده در صنایع high-tech که اکنون در آرشیو تاریخ هستند – آپولو کامپیوتر،سیلیکون گرافیک و سان مایکروسیستمز – که سالها قبل از شرکت دل شروع کردند در صحنه حضور داشتند. اما شرکت دل به سرعت اولین نمونه خود را تولید کرد:

سال ۲۰۰۱ اولین ایستگاه کاری موبایل.
سال ۲۰۰۸ اولین ایستگاه کاری rack-mounted.
سال ۲۰۱۶ اولین ایستگاه کاری VR-ready.
سال ۲۰۱۷ اولین ایستگاه کاری شرکت دل، که به اندازه کافی قدرتمند بود تا برای توسعه و گسترش برنامه های یادگیری ماشین و الگوریتم های هوش مصنوعی به کار رود.

دل پرسیشن Dell Precision

از ایجاد نخستین محصول صنعتی کامپیوتر ها، که تا امروز که ادامه دارد

تولد اولین محصول از سری سیستم های حرفه ای شرکت دل در سال ۱۹۹۷ با نام ایستگاه های کاری دل پرسیشن DELL Precisions.
در سال ۲۰۰۱ فروش ایستگاه های کاری دل به ۱.۰۰۰.۰۰۰ دستگاه می رسد، و اولین ایستگاه کاری قابل حمل خود، از نوع لپ تاپ را تولید می کند.
در سال ۲۰۰۵ اولین فروشنده ای که ایستگاه های کاری دو هسته ای را روانه بازار کرد.
۲۰۰۸ دل اولین ایستگاه کاری ۲U rack را معرفی می کند Dell Precision R5400 و همچنین قوی ترین ایستگاه کاری قابل حمل ( لپ تاپ ورک استیشن ) ۱۷ اینچی در جهان را تولید می کند که همچنان به این کار ادامه می دهد.سال ۲۰۱۲ دل برنده طراحی کیس های حرفه ای Tower و همچنین لپ تاپ ورک استیشن mobile workstation شد.
۲۰۱۳ کوچکترین ایستگاه کاری جهان در کلاس خود یعنی Dell Precision T1700 SFF  را تولید کرد، همچنین نخستین ابزار عملکرد اتوماتیک ایستگاه های کاری، سبک و باریک ترین ایستگاه کاری ۱۵ اینچی قابل حمل یعنی Dell Precision M3800 و بعد از آن در همین سال، راه کارهای مجازی سازی ایستگاه های کاری را معرفی کرد.
اما در سال ۲۰۱۴ اولین ایستگاه کاری قابل حمل ۱۵ اینچی سطح entry را به نام Dell Precision M2800 معرفی کرد.
و سال ۲۰۱۶ اولین ایستگاه های کاری VR-Ready شرکت Dell را از خانواده های Dell Precision Towers و Rack Workstation Family معرفی کرد.

سال ۲۰۱۷ اولین ایستگاه کاری قابل حمل جهان را برای VR-Ready را با نام Dell Precision 7720 معرفی کرد، همچنین ایستگاه کاری All-in-One را با نام Dell Precision 5720 AIO و اولین لپ تاپ ورک استیشن با پشتیبانی از رزولوشن ۸K با قابلیت (HDR (High-dynamic-range تنها از طریق یک کابل تک را معرفی کرد.

اینها مواردی بودند از نقاط عطف و رو به موفقیت ایستگاه های کاری حرفه ای دل سری پرسیشن (دقیق) Dell Precision Workstations. ایستگاه های کاری شماره یک جهان. ۲۰ سال درستی با محصولات سری دقیق. برای ۲۰ سال، محصولات Dell Precision Workstations ناممکن را ممکن ساختند. تجربه دست اول در دستان شما. این هم تیزر بیستمین سالگرد Dell Precision Workstations.

قدرت برای ایده های عظیم شما

دیگر هیچ مرزی پشت بزرگترین چشم اندازها، تخیل و پروژه های شما وجود ندارد. با قدرت کامپیوترهای دل پرسیشن (سری دقیق)، طیف وسیعی از راه حل های قابل ارتقاء برای سیستم های حرفه ای، از جمله  لپ تاپ های ورک استیشن و  Convertable، کامپیوترهای حرفه ای All-in-One، دسکتاپ و Rack های ورک استیشن از نوع DELL Precisions هر غیرممکنی را به واقعیت تبدیل کنید.

واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

مرزهای واقعیت را فشار دهید، ایستگاه های کاری دل سری دقیق،
پایه و اساس برای ایجاد محتوای واقعیت مجازی VR و افزوده AR است.
و حال تکنولوژی به یاری برنامه ها برای شکل دادن به آینده و ساخت
اکوسیستم گسترده ای برای ارائه راه حل های متناسب، برای شما
طراحی شده.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

استاد پیشرفته پیچیدگی ها، سری دل Precisions. امروزه فناوریهای شناختی سریعترین منطقه فناوری های در حال رشد در پردازش هستند، که شامل آموزش ماشین ML یا Machine Learning ، آموزش عمیق DL یا Deep Learning و هوش مصنوعی AI یا Artificial Intelligence است.

ایستگاه های کاری پرسیشن نه تنها قادر به انجام پروژه هایی از این قبیل هستند، بلکه برای توسعه و گسترش تکنولوژی شناختی مورد نظر شما نیز موثر می باشند.

همه محصولات شرکت دلکیس های حرفه ای شرکت دللپ تاپ های حرفها ای شرکت دل

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

close