adobe creative cloud

از ترکیب در After Effects تا ویرایش و تدوین در Premiere Pro و شامل همه در میان نرم افزارهای از جمله فتوشاپ، Lightroom، Audition و غیره، DOKMEHA سریع ترین ایستگاه های کاری(Workstation)، کامپیوتر و لپ تاپ ها را برای کار با مجموعه Adobe Creative Cloud ارائه می دهد.

photoshop

Photoshop & Lightroom

اگر چنانچه شما هم جزو افرادی هستید که از این بسته محبوب برای ویرایش تصویر استفاده می کنید، این نکته را باید بدانید که همواره سیستمی خریداری کنید که مجهز به هارد SSD برای جابجایی سریع اطلاعات باشد و تا جایی که امکان دارد ( به فراخور بودجه شما) هارد آن نیز بالا باشد. فایلهای RAW حجم زیادی از حافظه Ram را حین اجراء اشغال می کنند، با نصب هارد SSD مطمئناً ذخیره سازی پروژه ها با شتاب بیشتری صورت خواهد پذیرفت. GPUهای ساخت NVIDIA و AMD هر دو دارای Opencl هستند که در فیلترهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین صرف هزینه بیشتر و خرید GPU اضافی، بازده را حین اجرای این برنامه ها افزایش نخواهد داد و یک کارت گرافیک Quadro یا FirePro جوابگوی نیازهای شما در این زمینه خواهد بود، مگر اینکه بخواهید روی یک نمایشگر ویژه، تصاویر را با رزولوشن بسیار بالا ببینید.

Media Encoder

ترکیب یکپارچه Adobe Mercury Playback Engine با Adobe Media Encoder CC این امکان را به شما می دهد تا ویدئوهای خود را به صورت بهینه و با سرعت بیشتری بسازید، جلوه های تصویری را مستقیما از داخل AME اضافه و همزمان چند پروژه را در پس زمینه کار خود اجرا کنید. Local Rendering می تواند وقت گیر باشد، حال با فناوری مدیریت صف AME می توانید به لحاظ نرم افزاری جریان کاری خود را بهینه کنید. بلحاظ سخت افزاری نیز، با ورک استیشن های قدرتمند اورکلاک شده DOKMEHA، عملکرد عالی را در خروجی خواهید داشت.

mediaencoder
Premiere Pro & After Effects

Premier Pro & After Effects

این دو نرم افزار هرچند غالب اوقات در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند، اما سطح استفاده از امکانات سخت افزاری توسط این دو سیستم ( به لحاظ CPU، GPU و …) با هم اندکی فرق می کند.

CPU: پیش نمایش[Preview] اینکودینگ[Encoding] و رندریینگ، فضای زیادی از CPU را حین اجراء اشغال می کند، ازینرو یکی از اقدامات کنترلی عمده که در حین اکسپورت[Export] کردن داده ها باید مد نظر قرار داد، نصب سریعترین CPUها روی دستگاه خودتان است.  Premier Pro و  After Effects،هر دو در حین فرایند اینکودینگ، از چند هسته CPU به صورت همزمان استفاده می کنند و ممکن است ۴ تا ۸ هسته CPU به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرد. ورک استیشن هایی که از پردازنده های Intel® Core™ i7 در آنها استفاده شده، سریعترین راه برای سرعت بخشیدن به این فرایندهاست.

GPU :GPU از هر نوعی نوعی که باشد کمکی به تسریع فرایند اینکودینگ واقعی در کامپیوتر شما نمی کند و تنها می تواند سرعت اجرا و پردازش برخی از جلوه ها(افکت ها) را قبل از اینکودینگ افزایش دهد .همچنین در برخی موارد خاص، هنگام اکسپورت کردن برخی از پروژه ها، استفاده از GPU می تواند اندکی روی شتاب  تاثیر داشته باشد.

Multiple GPUs: در بسیاری از کاربردها، برای اسکراب[Scrubbing] و ویرایش فیلم[Footage] در تایم لاین، نیازی به استفاده از GPUهای چندتایی نیست. این در حالیست که در صورتی که بخواهید جلوه های خاصی را که مبتنی بر GPU هستند را در Mercury Playback Engine اجراء کنید و یا اینکه عملیات Footage scaling را انجام دهید، مطمئناً استفاده از GPUهای چندتایی روی عملکرد Premier Pro تاثیرگزار خواهد بود.

SpeedGrade

می توان برای افزایش شتاب فرایند درجه بندی[Color grading] و تنظیم حرفه ای رنگ به صورت Real-time در Lumetri Deep Color Engine از GPU استفاده کرد. با اینحال به لحاظ نرم افزاری ویژگی Look Manager در Adobe SpeedGrade CC این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کارهای خود را سازماندهی کنید و به موارد از پیش تعیین شده برای درجه بندی رنگ دسترسی داشته باشید. ترکیب یکپارچه این نرم افزار با Premiere Pro CC این امکان را به شما می دهد تا Lookهای از پیش تعریف شده را به صورت مستقیم در فرایند ویرایش ویدئو خود وارد کنید. همچنین می توانید فرایند «تطبیق کلیپ ها»[Clip matching] که  فرایندی بسیار خسته کننده و وقت گیر است را به کمک ویژگی Shot Matcher که مبتنی بر GPU است به راحتی و با سرعت بیشتری انجام دهید. SpeedGrade بسیار انعطاف پذیر بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تغییرات دلخواه خود را در فیلم ها اعمال کنید و به کلیپ ها، سکانس ها و کل پروژه خود یک حس واحد ببخشید. GPUهای NVIDIA Quadro در کنار موتور Lumetri Deep Color Engine، میتواند رنگ real time مورد نیاز شما  را برای فایلهای RAW یا محتوای Stereoscopic 3D تولید کند، این بدان معناست که می توانید چند لایه رنگ را به صورت همزمان تصحیح کنید و پروژه های خود را با سرعت و دقت بیشتری تصحیح کنید.

speedgate

سبد خرید

close