CINEMA 4D

Cinema 4D

Cinema4D یک برنامه محبوب و کاربردی برای مدل سازی و انیمیشن سازی است. از آنجا که ویژگی های متنوعی در نرم افزار وجود دارد، هیچ اندازه ای برای کانفیک یا پیکربندی یک سیستم ورک استیشن برای نرم افزار Cinema4D وجود ندارد بنابراین با این نرم افزار تمامی سناریوهای کاری شما با بالاترین کارایی، امکان پذیر است.

مدلسازی سه بعدی ۳D Modeling

در CAD، ۳D Modeling یک فرایند تک رشته ایست و این یعنی تنها از یک هسته CPU برای اجرای این فرایند استفاده می شود. اما اجرای این فرایند در  Cinema4D یک فرایند چند رشته ایست و برای ساخت مش ها، اکسترود کردن چندضلعی ها و تغییر دلخواه رئوس، چند هسته از CPU به صورت همزمان مورد استفاده قرار می گیرند. اگر چنانچه شما جزو افرادی هستید که برای Modeling از CAD استفاده می کنید در این صورت نیازی به صرف هزینه و خرید یک ورک استیشن Dual CPU با هسته های متعدد ندارید، چرا که افزایش تعداد هسته ها  تاثیری بر عملکرد ندارد. در اینجا فرکانس CPU بر عملکرد نهایی فرایند ۳D Modeling تاثیر گزار است. پیشنهاد DOKMEHA در این خصوص، ورک استیشن DOKMEHA W3000 C4D می باشد.

cinema4D-modeling
cinema4D-animating

ساخت انیمیشن

انمیشن سازی ۳D، شباهت زیادی با ۳D Modeling دارد. مشابه فرایند ۳D Modeling، انیمیشن سازی نیز یک فرایند تک رشته ایست و ازینرو همانطور که قبلاً گفته شد نیاز به خرید CPU چند هسته ای نیست. این قبیل فرایندها را فرایند های مبتنی بر فرکانس می نامند چرا که عملکرد نهایی برای اجراء به فرکانس CPU بستگی دارد؛ هرچه سرعت کلاک CPU بالاتر باشد، عملکرد نیز افزایش خواهد یافت. در این خصوص، ورک استیشن های W1000 X3 و W1000 T3 از جمله گزینه های ایده آل برای ساخت انیمیشن هستند.

RENDERING رندرینگ

افرادی که برای رندرینگ از نرم افزار Cinema4D استفاده می کنند، ورک استیشن ها با مورتوهای رند متعددی برای انتخاب پیش روی آنها قرار دارد. علاوه بر CPU Rendering حال می توانید از شتاب دهنده  GPU Rendering نیز استفاده کنید. ورک استیشن های DOKMEHA C4D بسیار متنوع هستند و فرقی نمی کند که از Team Render استفاده کنید یا از هر موتور رندرینگ دیگری همچون V-Ray یا Octane، بهرحال می توانید گزینه مطلوب خود را بیابید.

هنگامی که می خواهید یک سیسم مناسب برای کار با نرم افزار Cinema4D  انتخاب کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید : نخست اینکه بر خلاف فرایند ۳D Modeling و ساخت انیمیشن، فرایند رندرینگ با C4D، یک فرایند کاملاً چند رشته ایست و این یعنی هرچه تعداد هسته های CPU بشتر باشد، عملکرد نهایی نیز بیشتر خواهد شد.همین امر در مورد GPU Rendering نیز صدق می کند. پیشنهاد DOKMEHA برای  CPU Rendering ،دستگاه renderPRO2 و برای  CPU Rendering ، پلتفرم  W3000 8R که دارای هشت عدد GPU فول سایز است پیشنهاد می شود.

cinema4D-rendering
به علت نوسانات شدید ارزی، قبل از خرید، قیمت را با تماس تلفنی (6808 2842-021) یا تیکت استعلام نمائید.تیکت بزنید
+