3dsmax
3dsMAX

مدلسازی سه بعدی – ۳D Modeling

معماری ۳D Modeling به صورت تک رشته ایست[Single threaded]؛ یعنی بر خلاف فرایندهایی همچون رندرینگ[Rendering] که چندرشته ای هستند[Multi-threaded،  فرایندهایی همچون ساخت مش ، اکسترود کردن چند ضلعیها[Extruding] و تغییر رئوس آنها،برای اجرای بهینه تنها به یکی  از هسته های CPU نیاز دارد. پیشنهاد ما برای کسانی که از ۳ds Max تنها برای ۳D Modeling استفاده می کنید اینست که هزینه اضافی صرف خرید ورک استیشن های Dual CPU با هسته های چندتایی نکنند، چرا اکه این فرایند تاثیری بر روند کار نخواهند داشت.

ورک استیشن هایی که مخصوص ۳D Modeling هستند نیازی به هسته های متعدد برای اجرای بهینه نداشته و فرکانس CPU است که حرف اول را می زند. پیشنهاد ما برای کسانی که فقط کار ۳D Modeling انجام می دهند، ورک استیشن اورکلاک شده DOKMEHA W10000 می باشد.

رندرینگ – Rendering

بر خلاف ۳D Modeling ، فرایند ساخت انیمیشن و Rendering (رندرینگ) فرایندهای کاملاً چندرشته ای هستند؛ یعنی هرچه تعداد هسته های CPU بیشتر باشد، عملکرد نرم افزار حین اجراء بهتر خواهد شد.

رندرینگ یک فرایند کامپیوتری بسیار سنگین است که اصطلاحاً باید آفلود (Offload) شود. هدف از داشتن یک ورک استیشن ۳D، حفظ بهره وری پروژه ها در یک نقطه معقول است. اگر بخواهید با نرم افزار ۳ds Max انیمیشن ها را با آخرین فریم رندر کنید، مطمئنا  بهره وری لازم حاصل نخواهد شد، پیشنهاد DOKMEHA برای حل مشکل رندرینگ، استفاده از renderPRO2 می باشد و اگر چنانچه برای رندرکردن از GPU هم می خواهید استفاده کنید، ورک استیشن DOKMEHA W3000 را پیشنهاد میدهیم که تا ۸ GPU فول سایز را پیشتیبانی می کند.

3dsMAX-RENDERING
3dsMAX ANIIMATION

ساخت انیمیشن (Animation)

فرایند ۳D animation شباهت های زیادی به فرایند  ۳D modeling دارد چرا که هر دو معماری تک رشته ای دارند و استفاده از CPU های متعدد نیز تاثیری بر عملکرد حین اجراء برنامه ها نخواهد داشت. اجرای بهینه این فرایندها به فرکانس CPU وابسته است، یعنی هرچه سرعت کلاک CPU بیشتر باشد، عملکرد نهایی نیز حین اجرا بهتر خواهد شد.

به علت نوسانات شدید ارزی، قبل از خرید، قیمت را با تماس تلفنی (6808 2842-021) یا تیکت استعلام نمائید.تیکت بزنید
+